luni, 24 august 2009

Leapsa

Am de mai mult timp inceputul asta de poveste in arhiva...dar nu am terminat-o pentru ca nu stiu exact cum..asa ca m-am gandit sa o transform intr-o leapsa si sa va rog pe voi sa-mi scrieti continuarea povestii, asa cum o vedeti voi, si sa-i indemnati si pe altii sa o faca.

Iubirea asta e ca mirosul de scortisoara...e puternica si te imbata...


"Maine am sa ma intorc...nu mai rade, nu te mint...stiu ca asta am facut de mii de ori de cand te-am intalnit, dar maine nu va mai fi asa...am sa fiu aici si nu o sa mai plec...da..stiu...sunt un nemernic mincinos...dar de ce ma iubesti? Sa nu pleci...nu-ti cer sa ma crezi, dar te rog sa nu pleci...nu as suporta...in ciuda tuturor lucrurilor te iubesc..sper ca stii asta...sunt un idiot..iarta-ma. Maine am sa ma intorc..promit!"

"Maine am sa ma intorc...promit!" Prostule...de o saptamana numai asta stii sa zici..cred ca habar nu ai cat esti de penibil..probabil crezi ca ar merge cu zaharelul daca nu as sti unde esti cu adevarat...nici nu sti sa minti..esti un copil. Dar am sa te invat eu minte...ai noroc ca am auzit cand vorbeai cu Andrei la telefon si ii povesteai in ce mod super-original o sa ne casatorim noi maine...Poftim? Casatorie? Si eu de ce nu stiu? Apoi m-am prins eu ca tu voiai sa-mi faci o surpriza...dar nu te pricepi copilule sa minti...nu te pricepi deloc..dar pentru asta te iubesc eu asa de mult! Dar o sperietura nu strica nimanui...asa ca o sa merg eu acum frumos si o sa-mi fac bagajelul ca tu sa crezi ca te-am parasit.

"Chiar credeai ca va tine minciuna ta? Am aflat ca ma inseli...nu are rost sa te mai prefaci si sa-mi zici mereu ca maine ai sa te intorci. Adio. Nu ma cauta... Anca"

Alexandra, Iulia, Mara si Ioana ma ajutati?

Niciun comentariu: