sâmbătă, 1 martie 2008

Primavara...vise furate...amintiri reinviate...liniste...fericire...zambete...acoperite de o tristete coplesitoare...iluzii...el...eu...m-am trezit intr-o fericire exagerata cu zambete exagerate...hranite pe parcurs cu vesti bune...ca desert asteptarea matzei cu purici visatori, asteptare care nu m-a indispus...zambesc din nou:)alerg din nou printre vise..mi se face frig...puricii visatorii ma incalzesc:))inima incepe sa fie agitata...de ce?oare deabia acum isi face efectul conversatia aia tampita?nu cred...nu are voie...ii interzic...refuz sa cred ca mai e ceva..pur si simplu refuz.eu da..dar inima nu...n-are stare...bate enervant de tare...imi da ghionturi..doar,doar o-i intelege..nu...poate sa faca ce vrea ca eu tot nu o ascult.inima e tampita...e proasta.nu stie ce e bine..face numai tampenii.vreau sa plec...departe...intr-un loc unde sa nu ma mai gasesti...vreau sa caut orasul fericirii..vreau sa zbor..vreau sa visez...inceteaza...taci...opreste-te.

Niciun comentariu: