joi, 21 februarie 2008

emotii

In fiecare zi vad oameni...diferiti dar in acelasi timp asemanatori..pt ca toti sunt cuprinsi de emotii...ce sunt emotiile?ceva creat de o imprejurare...reala sau..imaginata.ciudat e ca nu le putem ascunde...uneori este bine...alteori nu.Poate ca ele sunt cele care ne ajuta sa ne cunoastem mai bine intre noi...poate ca ele sunt singurele care nu mint...care ne tradeaza adesea...care contrazic practic in unele situatii ceea ce spunem...dar sunt emotiile astea bune pana la urma?eu cred ca da...mi-e teama sa ma gandesc cum ar fi sa nu simtitm nimic...mai bine nu mai mai gandesc...iata ca tocmai am avut o emotie..teama...
Merg pe strada si citesc pe fetele unor oameni tristete..pe ale altora bucurie...ma gandesc din care categorie fac parte...ma intreb de ce...sunt furioasa pt ca nu toti oameni sunt fericiti dar imi dau seama ca trebuie sa accept realitatea...
As vrea sa ma joc cu emotiile...nu vreau sa le domin...ar fi plictisitor...vreau doar sa le educ putin... as vrea ca maine sa inlatur dezamagirea...tristetea...remuscarea...furia...sa raman doar cu optimismul, iubirea si bucuria...macar o zi...
caut ceva...ma uit la emotii de baza...teama, surpriza, anticipare, dezgust, acceptare, tristete, bucurie,furie...nu..caut altceva...dorul de ce nu este?oate nu toti il simtim?eu cred ca da...nu conteaza...
Stop..gata cu emotiile...vreau indiferenta...

Niciun comentariu: