marți, 21 aprilie 2009

Jurnalul unui zambet partea II

Si totusi uneori o dau si eu in bara, fara sa vreau...e ciudat, dar chiar de curand am facut-o. O domnisoara urma sa vorbeasca in fata mai multor oameni si se cam temea sa faca lucrul asta. In timp ce ma gandeam cum sa o ajut am zarit in primul rand un tanar simpatic si m-am gandit sa ma furisez pe buzele lui pt a o incuraja...a functionat imediat...desi putin confuza la inceput, fata si-a revenit si a prins curaj. Insa cred ca am exagerat, deoarece pe langa faptul ca am incurajat-o...am facut-o sa se indragosteasca de baiat...sau mai zis de mine...de amandoi. Am vrut sa ma retrag discret, dar baiatul nu-mi mai dadea voie..asa ca a trebuit sa-mi fac jocul pana la capat...si sa accept rezultatul...fata il placea pe baiat.Am fost fericit crezand ca tocmai am reusit sa dau nastere unei frumoase povesti de dragoste. In cateva zile nu mai aveam niciun dubiu...cei doi s-au intalnit si exista o atractie speciala intre ei...eu continuam sa-mi fac jocul si lucrurile mergeau bine...fara sa-mi dau seama ca de fapt fata era indragostita de mine. Le invadasem sangele la amandoi...isi zambeau prosteste tot timpul...chiar si atunci cand se sarutau, gaseau un motiv si inceapeau sa rada...zambeau cand se tineau de mana, cand vorbeau, cand se intalneau, cand se imbratisau...mereu. N-a durat nicio saptamana..si baiatul m-a alungat fara motiv...nu mi-a explicat nici mie, nici ei...a fost egoist. Fata nu a zis nimic...dar nu stie decat ca isi vrea zambetul inapoi...ma vrea pe mine, dar nu pe alte buze...decat pe ale lui...zice ca sunt special atunci cand stau pe buzele iubitului ei...fostului ei iubit...habar nu am ce sa fac...nu-mi place ca o vad trista. Desi aparent nu i-a pasat, i se face dor..si acum ii e dor.

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

"ma vrea pe mine, dar nu pe alte buze...decat pe ale lui" -mi-a placut mult fraza asta.pe cat de tru e pe atat de trista :(
pi.es: cred ca avem nevoie de un certificat de garantie pentru zambete.dar de garantie ca la cosmote-pe viata :)