marți, 19 mai 2009

...

"Nu, nu, nu...de acum nu-mi va mai fi niciodata dor. Oamenii sunt prea rai, sentimentele sunt prea putine, iar eu sunt prea naiva...termina cafeaua aia odata, inchide fereastra, arunca-ti amintirile siropoase la gunoi, stinge tigara ca oricum nu sti sa fumezi, scuipa regretele si nu mai pune dracu la suflet chiar totul!Nu vezi ca astia se joaca cu sentimentele tale?"

Pe birou-dezordine, pe podea-carti, pe scaun-haine, in suflet-amalgan de stari. Un pui de om negociaza la birou cu sufletul...contractul trebuie reinnoit...azi a expirat si se gandesc la o prelungire...in cele trei luni de proba a fost bine. Puiul de om a inteles azi ca fara acel contract poate ceda...asa ca desi pare sa tina la pret, mai mult ca sigur va accepta oferta sufletului.
Sufletul: "Ce vrei pt urmatorul an?"
Puiul de om: "Vreau sa zambesc, sa nu mai imi pese, nu mai vreau sa plang, vreau sa iubesc, fara minciuni, multe imbratisari, vreau sa fiu bun cu cine merita si indiferent cu cine nu, mai mult curaj, libertate...."
Sufletul: Stii...e destul de complicat...
Puiul de om: "Complicat???Hai sa iti rezum ce am zis...nu trebuie decat sa te schimbi tu..asa ca e cat se poate de simplu. Fara comentarii, fara e cam complicat...pt ca daca ma enervezi s-ar putea sa te trec in categoria celor care nu merita si sa nu imi mai pese de tine...
Sufletul: Esti nervos..nu stii ce spui.
Puiul de om: Deci?Incheiem afacerea?
Sufletul:Da, dar cu conditia ca afacerea sa fie administrata de mine, cu promisiunea ca vei fi multumit.
Puiul de om: Fie..Batem palma!

Din gandurile sufletului: "Ce dificili sunt oameni...vin sa se certe cu tine, se dau rotunzi...cand de fapt sunt doar nervosi ca au avut o zi proasta. Au sufletul inundat de dor si vor sa para puternici, se mint pe ei ca nu le pasa, dar de fapt au acel parfum injectat in fiecare particica a corpului...promit ca vor fi duri si ca nu vor mai suferi si la prima piedica cedeaza....incearca sa actioneze cum le dicteaza mintea, dar tot cu sufletul iau decizii. Cred ca pot sa se descurce si singuri, dar cauta in imbratisari putere...oamenii..."

3 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

ce sigur pe el e puiul asta de om ...
cred ca tocmai din cauza asta luam teapa noi oamenii-avem impresia ca putem controla suflete, fara sa stim ca "salariul" e in mana lor.
pi.es: mi-a placut faza cu "batem palma" ;))

Summer.is.back spunea...

Chiar azi ma gandeam la ce ai scris tu..ca nu voi mai suferi niciodata..ca nu voi mai pune atat la suflet..ca nu isi va mai bate nimeni joc de mine si de sentimentele mele..ca ma voi schimba..si ca mi se va schimba si sufletul. A fost de ajuns sa citesc articolul tau pentru a realiza ca mintea si ratiunea sunt nimicuri pe langa suflet, care ne dicteaza intreaga existenta.

multumesc ca mi-ar reamintit ca nu eu sunt de vina ca oamenii sunt rai si nu eu trebuie sa imi arunc sentimentele bune la gunoi. >:D< >:D<

INeedADream spunea...

Asa cum spunea si Alexandra "salariul" e intr-adevar in mana sufletelor...si desi e posibil sa parem slabi lasand sufletul sa ia decizii, eu zic ca e cea mai buna solutie. Indiferent ca cei din jur sunt rai, egoisti sau pur si simplu incostienti, noi trebuie sa fim mandrii de deciziile noastre si sa nu coboram niciodata capul...nu se merita.