sâmbătă, 12 decembrie 2009

:)

-Mai crezi in Mos Caciun?
-Da, pentru ca aseara mi-a promis ca va ninge, si a nins.
-Nu ti se pare ca e mai mult coincidenta?
-Nu, mi se pare gelozie din partea ta, ca eu mai cred in mosu.
-Glumesti? De unde ti-a mai venit si ideea asta? Crezi ca as putea sa fiu gelos pe un mos care apare doar o data pe an?
-Nu e o idee de-a mea. Ai uitat ce te fastaceai aseara cand eu vorbeam cu mosu pe mess si ma facea sa rad? Incercai sa ma convingi sa vin langa tine in pat, iar cand ai vazut ca nu vreau te-ai suparat.
-Nu m-am suparat, mi-era somn.
-Aha, si de aia nu m-ai bagat in seama cand am venit sa te pup de noapte buna? Ce copil esti...
-Bine, ai dreptate. Normal ca eram gelos. Eu trebuia sa ma prefac ca am uit la televizor si tu te distrai cu mosu pe mess. E corect?
-Imi place cand esti gelos. Acum ma amuza ca esti chiar pe Mos Craciun.
-Poti sa imi arati ce ati vorbit?
-Esti de groaza. Nu nu se poate. Ca apoi nu mi se mai indeplineste dorinta.
-Si ce dorinta ti-ai pus?
-Pai nu auzi ca nu pot sa ti-o zic.
-Atunci inseamna ca ti-ai pus sa te intalnesti cu mosu. Nu mai vorbesc cu tine.
-Da, sigur. M-ai prins. Sigur ai intrat in arhiva mea.
-Ma tu vorbesti serios?
-Doamne, unde duce gelozia asta.
-M-am suparat pe tine...ma duc sa ma uit la televizor. Du-te si vorbeste cu mosu.
-Bine..foarte bine. Perfect...nici nu stii cat imi doream sa ma lasi in pace. Tu ai ales...dar sa stii ca dorinta mea era sa te am mereu langa mine.

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

:))) si spune spune ce pijamale avea el? cu popandai? :))
:X secsi rau asta :X