vineri, 12 iunie 2015

Pentru că şi defectele au nevoie de oameni

Nu..clar nu. de data asta nu mai vorbim despre regrete şi fericire cumpărată. Defectele tale par un subiect mult mai de interes.

Egoist, ironic, individualist, nesuferit, arogant, uneori tăios, indiferent, enervant - sunt doar câteva dintre atributele care îţi creionează complexitatea. Nu, nu e de bine, dar e despre farmecul tău.

Zâmbesc şi nu mă mai supăr. Poate e despre alegeri, destin sau sincronizare, poate e despre nimic sau poate despre mine.

Nu toate lucrurile au sens şi nu toţi oamenii îşi trăiesc povestea. A devenit liniştitor şi nu mai îmi e teamă.

Unii oameni îmi zic că mi se tatuează un zâmbet pe faţă când te văd, deseori îl resimt şi eu. Nu, nu-mi mai pasă.

Zic să fim buni şi să facem bine :) Pentru mine defectele tale sunt un scut şi nu le iau niciodată în serios. Îmi place să văd doar ce e bun în oameni şi să mă îndrăgostesc de defectele lor. Nu mă satur niciodată.

P.S.: Don't stop to make me laugh :)

Niciun comentariu: