sâmbătă, 13 iunie 2015

Uneori parcă ți-e frică de ceva.

Alteori mi se pare că te iubesc prea mult.

Uneori mă întreb ce e în mintea ta.

Alteori îmi doresc să te îmbrățișez.

Uneori nu-ți pasă.

Alteori îmi pasă.

Uneori îți citesc fericirea pe față.

Alteori vreau să dispar.

Uneori ești rău.

Alteori sunt bună.

Uneori îmi provoci imaginația.

Alteori te urăsc.

Uneori îmi zici că sunt o copilă.

Alteori te doresc.

Deseori mă liniștește să te știu în preajmă.

Alteori parcă fugi de mine.

Uneori ți-aș zâmbi tot timpul.

Alteori ești misterios.

Uneori sunt prea sinceră.

Alteori parcă vrei doar să mă superi.

Uneori te ascult.

Alteori nu vorbești.

Uneori mă apropii.

Alteori te depărtezi.

Uneori mi-e frică.

Alteori îmi dai încredere.

Uneori aș muta munții din loc.

Alteori îmi tai aripile.

Uneori eu.

Alteori tu.

Deseori niciunul.


Niciun comentariu: