duminică, 7 decembrie 2008

Dor...

Mi-e dor de stele cazatoare....

9 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

:D..nebunatico :*
pi.es:iti promit eu ca nu e :)

FunInTheSun spunea...

eu nici macar nu stiu cum arata :(

INeedADream spunea...

nu pot sa cred..deci daca chiar nu ai vazut cum arata o stea cazatoare te sfatuiesc sa stai intr-o noapte si sa astepti sa cada una:) se merita...te asigur.:)

FunInTheSun spunea...

o sa incerc sa imi iau scaunelul si rabdarea si sa ma asez in mijlocul strazii :-s

FunInTheSun spunea...

diseara!

INeedADream spunea...

Sa verifici daca e senin:) Eu nu te sfatuiesc sa faci azi pt ca e cam frig:). Daca nu reusesti pana la vara luam trenul si mergem la Sulina...acolo am vazut un adevarat spectacol...era un camp mare pe care mergeam pana la plaja si puteai sa vezi cel putin o stea cazatoare la 10 minute:)

FunInTheSun spunea...

in sfarsit am gasit si eu pe cineva care sa mearga in Delta :X

deci picioarele tale sunt cele mai frumoase din lume daca ma iei cu trenul la Sulina :-" :>

INeedADream spunea...

Hmm...pai in Delta as merge in toate vacantele.Mi se pare locul ideal...deci la vara..cu trenul la sulina:)

FunInTheSun spunea...

trecut in agenda!