sâmbătă, 6 decembrie 2008

...

Ea: Uita-ma.
El: Nu pot.
Ea: Nu vrei.
El: Poate...
Ea: Nu te iubesc.
El: Eu da.
Ea: Inceteaza.
El: Si tu.
Ea: Te urasc.
El: Ma chinui...
Ea: Meriti.
El: Nu am vrut.
Ea: Conteaza?
El: A fost un accident...
Ea: De care ai profitat.
El: Iarta-ma.
Ea: Nu pot.
El: Ma iubesti.
Ea: Poate.
El: Nu am simtit nimic cand am fost cu ea.
Ea: si ce imi spui mie?
El: Te-ai schimbat...
Ea: tu m-ai schimbat.
El: Cand te-am cunoscut stiai sa ierti...
Ea: Bine zis...stiam...
El: Si cu noi cum ramane?
Ea: Care noi?Nu mai exista noi...
El: Ma doare...
Ea: Si pe mine...
El: Atunci...
Ea: Atunci nimic...

14 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

nimic...stii..cat pot sa urasc cuvantul asta :|

Summer.is.back spunea...

ce dureroase sunt discutiile astea...
dar cred din ce in ce mai mult ca ei, baietii, au un vocabular limitat si folosesc aceleasi scuze absurde de fiecare data..si de fiecare data nu simt lucrul asta...le ies cuvintele automat pe gura...

poate ma insel...

FunInTheSun spunea...

nu vreau sa fiu in pielea niciunui personaj!

Ioana spunea...

Nici eu,Pic :-s
Si ce e trist e ca de multe ori e intampla ca in povestea aia cu lupul si copilul ala care ii pacaleste pe ceilalti.Cand faci pe cineva sa creada ca il iubesti si sa te ierte de cateva ori,la un moment dat,cand chiar ajungi sa tii la persoana respectiva,nu te mai crede :-s :-<

INeedADream spunea...

Adevaru este ca nici eu nici nu am fost si nici nu vreau sa fiu in pielea vreunuia..am scris doar asa, pt ca ma saturasem de povesti cu happy end:D

ma ning in fluturi spunea...

eu propun o piesa de teatru forum :)pentru ca mie inca nu mi s-a luat de happy-end :)

FunInTheSun spunea...

eu credeam ca povestile cu happy end nu au sfarsit :|

FunInTheSun spunea...

ah, ce hal de exprimare :)) vroiam sa spun ca sunt o infinitate de povesti cu happy end. nu ai cum si nici voie sa te saturi de ele!

INeedADream spunea...

Poate ca intr-adevar nu as avea cum sa ma satur de ele...dar cand totul se rezuma la imaginatia mea incep sa ma satur.Ar fi altceva daca as fi eu personajul principal in povestile astea...:)

FunInTheSun spunea...

intram intr`o discutie profunda :)) o sa`ti explic la vara, in tren :)

INeedADream spunea...

si o sa mancam doar bomboane raffaelo si o sa bem cola?:)

FunInTheSun spunea...

desigur! trebuie sa incepi de pe acum sa le bagi la cuptor. habar nu ai cate o sa mananc in cele 10 ore cat o sa facem cu trenul :)

INeedADream spunea...

pai sa iti spun un secret...bomboanele raffaello nu se baga la cuptor:)

FunInTheSun spunea...

m`ai dezamagit cu afirmatia asta:))