duminică, 13 septembrie 2009

-Viseaza!
-Taci!
-Zambeste!
-Te urasc!
-Nu-mi pasa. Viseaza!
-Plec.
-N-ai curaj. Dar oricine poate visa..viseaza!
-Ce dracu e ala un vis?
-Ca sa visezi nu-ti trebuie vise..ti-am zis sa visezi nu sa ai vise...
-Esti nebuna!
-Poate...dar tu viseaza!
-Dar ce inseamna "a visa"?
-Inseamna sa iesi din rutina si sa-ti faci planuri...
-Ca sa ma amagesc?
-Nu, ca sa ai ce duce la indeplinire.
-Bla, bla, bla...
-Stii ce a spus un om destept odata? Ca daca tu iti doresti ceva tot universul conspira pentru ca tu sa obtii ceea ce iti doresti...
-Vorbe fara valoare...
-In opinia ta...nici n-ai incercat. Este destinul, esti tu, care prin munca poti ajunge unde vrei, si nu in ultimul rand e Dumnezeu...acestea sunt ingredientele necesare pentru indeplinirea viselor tale...bine, mai este si norocul...
-Parca ziceai ca nu iti trebuie vise ca sa visezi.
-Pai nu iti trebuie...incepi prin a visa si visarea ta se transforma in vise...
-Nici tu nu intelegi ce zici.
-Poate eu nu..dar tu ai inteles foarte bine. O prietena draga mi-a zis ceva care mi-a ajuns la suflet si vreau sa-i multumesc...Mi-a zis: "Si se mai spune ca oamenii inteligenti viseaza mai mult."
-Mda...ce sa spun...
-Nimic..doar gandeste-te putin si...viseaza!
-Si daca o fac degeaba?
-Nu exista esec atunci cand visezi...oricum nu o sa ti se ia nimic din ceea ce ai...castigi ambitie si inveti sa lupti...indiferent daca visul ti se indeplineste sau nu...
-Dar pot sa visez si daca nu am vise?
-Ti-am mai zis ca da...
-Si de unde incep?Nu stiu cum sa fac...
-Te pui in pat, inchizi ochii sau te uiti pe tavan si iti lasi gandurile sa zboare libere...de exemplu daca iti trece prin cap ca vrei pe o insula pustie nu te gandesti imediat ca nu ai bani sa mergi, din contra...te gandesti cum ar fi acolo, cu cine ai fi si in ultima faza ce ai putea sa faci ca sa obtii banii necesari sa mergi...asta inseamna sa visezi...sa nu spui niciodata nu gandurilor tale...
-Si doar cand stau in pat cu ochii inchisi pot sa visez?
-Nuuu..normal ca nu. Cand eram in liceu si ma plictiseam la ore imi sprijineam capul in maini, faceam abstractie de ce e in jur...si visam. Odata am luat si un doi deoarece nu am fost atenta...
-Cand mergi pe strada poti sa visezi?
-Daaaa...e unul dintre cele mai potrivite locuri...doar sa fi atent sa nu te lovesti de oameni si sa ai grija la masini...mie cel mai mult imi place sa visez cand stau la semafor...cel mai mult visez ca o sa apara printul visurilor mele si ca o sa ma indragostesc acolo, imediat. Mi s-a intamplat sa se faca verde si sa nu vad...si am mai stat pana s-a facut din nou...
-Hmm..mie mi-ar palcea sa visez la dus..cum nu prea imi place sa cant..cred ca visatul ar fi o preocupare buna.
-Perfect...se pare ca ai inceput sa intelegi cum stau lucrurile cu visatul asta.
-Mai mult fortat..
-Hai recunoaste ca-ti place...mai mult...sa stii ca vine din fiecare din noi...doar te-am ajutat sa descoperi esentialul..de acum incolo depinde de tine.
-Multumesc.
-Iti multumesc eu..sunt cel mai fericit cand mai castig un visator printre noi...lumea are nevoie de visatori:)

P.s.: In fiecare dintre noi se gaseste un visator. Doar ca unora ne e frica sa recunoastem ca face parte din noi...insa intr-o zi vom gasi suficiente motive sa ne mandrim cu el.:)

3 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

te-ai cam dat pe "pi.es"-uri ;)))

Iulix spunea...

Mie imi place sa stau afara, la caldura soarelui si...sa visez. E asa frumos sa ai o lumea a ta, in care toul e "cu susul in jos" fata de lumea reala, in care sa se intample tot ceea ce vrei tu sa se intample si nu ai curajul sa il faci sa se intample in viata reala sau poate doar ceea ce vrei sa se intample.

Iulix spunea...

aaa, si asculta "Catalin Josan - Vrei nu vrei", e tot asa pentru visatori!