marți, 22 septembrie 2009

Vreau...

Chiar daca cam am de invatat Iulia mi-a dat o leapsa si cum nimic nu e mai frumos decat sa ne exprimam dorintele, iat-o:)

Vreau sa zambesc mereu...
Vreau sa ma indragostesc la semafor...
Vreau sa nu ma mai trezesc atat de dimineata...
Vreau sa merg la Sulina...
Vreau sa vad stele cazatoare...
Vreau ciocolata Milka...
Vreau sa am o relatie mai apropiata cu parintii mei...
Vreau sa trec de admitere...
Vreau frappe cu nuca de cocos...
Vreau sa le arat mai des celor apropiati ca tin la ei...
Vreau sa nu mai fiu atat de aiurita...
Vreau sa nu mai ravnesc la ce a fost...
Vreau sa traiesc in prezent...
Vreua sa raman la 18 ani...
Vreau sa am iubit...
Vreau sa nu mi se mai para atat de nesuferita romana...
Vreau sa vad ca barbatii ofera locul femeilor in autobuz...
Vreau sa merg pe o insula...
Vreau sa nu mai exista ura...
Vreau Vanatorii de zmeie inapoi...
Vreau sa fac multe nebunii...
Vreau sa am o viata mai agitata...
Vreau sa am o un servici care sa-mi placa...
Vreau ca intr-o zi sa simt miros de scortisoara pe toate strazile...
Vreau sa fim mai ingaduitori...
Vreau sa merg la teatru...
Vreau....


Alexandra, Mara, Ioana...voi ce vreti?

Un comentariu:

Iulix spunea...

data un fel de ceai cu scortisoara si nu mai stiu ce si am pus prea multa....Nu o mai suuupoort de atunci! Mi-e dor de mirosul de scortisoara8->. Stii, mie imi plac oamenii aiuriti! Si eu sunt;).
Imi plac dorintele tale;). Iti doresc sa ti se indeplineasca toate! >:D<