marți, 23 februarie 2010

:)

Ma enerveaza cand momente cu adevarat speciale sunt bruiate, insa cred ca sta in capacitatea noastra de fiinte evoluate sa pastram doar lumina si zambetele.
Astazi am primit cana Milka pe care o consider deja parte din mine. Poate ca e ciudata atasarea de o cana, dar e speciala:) In ea a fost multa ciocolata Milka, care nu stiu prin ce minune a disparut repede. Oare pentru ca iubesc Milka?:) Alex cu Diana am considerat ca fluturii mei ar cam trebuie sa nu ma mai sufoce atat, asa ca acum o parte din ei i-am transferat la mana. Am putine emotii cu ei...pt ca atunci cand erau in stomac nu puteau fi vazuti, dar oare ce fac eu acum cand le-o veni cheful sa zboare la vederea vreunui bastinas?
Sunt mandra de DD ca mi-a ales punga de cadouri lila..asta demonstreaza ca este interesat de mine...ma intreb oare de ce nu s-a bagat cu totul in punga;))cred ca nu i-au incaput picioarele;))
Mi-a hranit sufletul mesajul de la 12 fix...timpul a tinut cu mine si a venit exact la fix:) Ajuma din mine a tresarit de bucurie cand a vazut ca ajuma surioara a avut grija sa o faca sa zambeasca inca din primele secunde 19-ciene.
Multumesc din suflet celor doua necunoscute care au rasfatat-o pe fitoasa curajoasa:) O sa incerc sa-mi adun curajul si sa ma cert din cand in cand cu ajuma sensibiloasa din mine.

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

pentru mine sigur si le-ar fi taiat sa incapa in punga :))
pi.es: :)