joi, 11 februarie 2010

Ce ti-e si cu florile astea

Si acum am sa va povestesc cea mai penibila faza care s-a intamplat vara trecuta si care demonstreaza cat de disperat si exagerat poate fi un om. Eram in tabara la munte si faceam o drumetie...cand vad o floare draguta la vreo 3-4 metrii de drum langa o stanca si ii zic in gluma unui baiat ca vreau si eu floarea aia. Si el se duce frumos si o culege si mi-o da. Toate bune si frumoase pana acum...dar gestul este observat de una dintre insotitoarele noastre, care nu il felicita pe baiat ca a facut un gest frumos asa cum va imaginati voi, ci ii spune ca este pedepsit si ca trebuie sa stea inchis in camera o ora. Motivul? Pt. ca nu i-a cerut voie sa se departeze 3 m de grup. Asta in conditiile in care baiatul era major cu acte in regula si nu s-a cocotat pe nicio stanca periculoasa sa-mi satisfaca mie poftele:)) Dar avand in vedere imprejurarile trebuie sa recunosc ca am fost mandra de floarea mea:)Am vrut sa o pastrez la presat, dar am pierdut-o din greseala. In orice caz cred ca o sa rad de fiecare data cand o sa-mi amintesc faza:))

2 comentarii:

Iulix spunea...

aici voiai sa te dai mare cu baiatul :>:> :))

INeedADream spunea...

M-ai prins Iulia:))