marți, 2 februarie 2010

Soapta

Si am un chef nebun de o zi la Brasov, fara griji si fara variante de bac si probleme de ase. Si am chef sa dau mita la gardian si sa fim doar noi in turn si sa ne maimutarim si sa facem poze "artistice". Si am chef sa merg pana obosesc si sa zambesc mult. Si sa respir la fiecare pas si sa ma bucur pentru putin. Si sa ne cumparam acadele colorate...si sa ne plimbam cu tramvaiul fara sa mergem undeva anume...si sa le zambim oamenilor si ei sa ne zambeasca inapoi...si sa ne luam tricouri.si sa le iubim:)si sa pozam "blanaria de lux"si "pizza cu dragoste" si sa gasim alti papusari pe seama carora sa ne amuzam, iar la sfarsitul zilei sa-i uitam. si sa ne trezim ca ne batem cu bulgari si apoi sa ne scuturam. si pe drum la intoarcere sa ne ia somnul in autobuz si sa ne trezim cu 2 minute inainte sa coboram. si am chef sa inving rutina si necheful ce m-a invadat cu totul.
si am chef sa se indragosteasca timpul de mine si sa-mi faca toate poftele.sa ma trezesc si sa-i spun ca vreau ca ziua de azi sa aiba 30 de ore si sa nu poata sa ma refuze. si eu sa-l pup pe obraz drept multumire. si el sa-mi spuna ca ii sunt datoare si ca orele suplimentare va trebui sa le petrec cu el.si eu sa-l imbratisez.si sa ma imbratiseze si el.si atunci sa-i marturisesc ca intr-o zi l-am inselat cu fericirea.si el sa-mi zambeasca si sa-mi spuna ca era tot el, dar sub o alta forma.si sa radem amandoi.
si apoi sa-l rog sa pregateasca el micul dejun pentru ca se trezeste mai devreme si sa ma lase sa dorm mai mult ca sunt in vacanta.si el sa ma inveleasca in fiecare dimineata si sa ma pupe pe frunte cu tandrete.

P.s.: >:D<

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

:) m-ai cucerit ;)) dar pe la papusari m-ai pierdut :-??
o sa vina si anotimpul nostru!