miercuri, 13 februarie 2008

Mi-e dor...


Mi-e dor de strazi goale...de mare...de noapte...mi-e dor de oameni grabiti...de minciuni care ma hraneau pe moment...de zambete false...de imbratisari interminabile ce imi dadeau singuranta...mi-e dor de povesti spuse inainte de somn...de vise tampite...mi-e dor sa simt iubirea curgandu-mi prin vene...sa pasesc pe sentimente...si sa fur momente magice...mi-e dor sa cuceresc priviri, sa ma joc cu ganduri...mi-e dor sa tresar cand suna telefonul, sa simt teama sarutului interzis...mi-e dor sa fiu altcineva...sa fac ce vreau fara sa fiu criticata...mi-e dor de tine...de noi...mi-e dor de zambetul fals de maine si de senzatia de fericire falsa..mi-e dor de fericire, de stele, de amintiri...mi-e dor sa impart ciocolata cu matza...sa ma cert si apoi sa ne impacam...mi-e dor de viata..de timp...mi-e dor sa rad, desi sunt trista...NU mi-e dor sa plang...mi-e dor sa pun la status "in fiecare zi mi-e dor de tine" si apoi sa rad ironic pt a uita de durere...mi-e dor sa citesc vise...sa respir fericire...sa vreau ceva si sa nu primesc, sa cumpar o cana...sa zbor cu pasarile...mi-e dor de ploaie...de liniste...de jocuri timide...mi-e dor sa primesc un cadou...mi-e dor sa ies la mate la tabla...sa gresesc o adunare...sa zambesc...profu sa zambeasca....mi-e dor de plimbari...de cumparaturi noaptea..de escapade...mi-e dor sa fiu eu si sa traiesc fericirea.

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

se pare ca sunt si eu pe aici .prin spatele cuvintelor.sunt cam mare,cum nu ma vezi?uite acum iti fac cu mana.

stam amndoua si ne e dor;))