joi, 7 februarie 2008

i need a dream

Respir...privesc...visez...nu vrei tu visele mele?nu vrei tu viata mea?ti le pot imprumuta...dar sigur nu le vrei...cu siguranta ale tale sunt mai valoaroase...cu toate astea gandeste-te..poate cine stie...intr-o zi te vei razgandi.e adevarat ca mare lucru nu au..decat ca te vor invada cu iubire...multa iubire.dar daca ma gandesc bine de asta avem nevoie cu totii...eu am prea multa...daca vrei iti pot vinde...ca sa nu zici apoi ca mi-ai ramas dator...sau nu...mai bine ti-o dau cadou..imi place sa fac cadouri...ma simt fericita.sti..ca sa fi total fericit mai ai nevoie si de alte lucruri pe langa iubire...daca ai putea sa imi fac rost...ti-as fi recunoscatoare.dar nu te simtii obligat..nu stiu..un pic de incredere...sau un vis.da...asta e..am nevoie de un vis...un vis pt care sa lupt, pt care sa fac totul pt a-l indeplini.pt ca adevarul e ca imi tarasc zilele fara sens...fara sa fac ceva bun...folositor.asta e...fa-mi rost de un vis si iti dau cata iubire vrei.

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

vise vreau si eu..macar unul de imprumut..e bine macar ca poti oferi iubire in schimb.dar cand nu poti sa oferi in schimb decat viata ta?ce te faci?preferi sa nu mai imprumuti sau iti daruiesti viata?:-??il ador stii asta:Xe foarte dragutz si ma regasesc si yo mai pe la sfarsit si cred ca milioane de oameni care pote nu au curajul s-o recunoasca.mergem insa la shopping de vise.sa-ti iei multe momente magice ca sa-i platim vazatorului:)