duminică, 24 august 2008

Fericire

Pana acum nu mi-a explicat nimeni ce e fericirea...am auzit ceva cum ca ar putea fi cumparata...altii spun ca nu exista...ar putea fi opusul tristetii...am mai auzit ca fericirea nu tine mult...ca e trecatoare...uneori am impresia ca oamenii nu-si doresc sa fie fericiti. Cred asta deoarece uitandu-ma in jur am constatat ca majoritatea crede ca fericirea nu e pt toti, ca e scumpa, ca trebuie sa ai bani sau o persoana care sa te iubeasca ca sa o poti obtine.
Pentru mine fericirea are mii de forme. Poate fi un zambet, o imbratisare, o atingere, un vis implinit...fericire e cand primesti un cadou sau cand daruiesti...Fericirea este un rasarit sau un apus...marea...o plimbare pe plaja...o floare...o stea cazatoare...o aminite...Poti fi fericit cand dansezi, canti, pictezi, faci fotografii sau orice alt lucru care iti place.Fericirea poate fi o persoana pe care o iubesti sau un prieten adevarat. Fericirea poate fi o privire... o bataie cu zapada. Fericire e cand stai in hamac si bei Redd's sau cand privesti stelele. Fericirea poate fi o impacare sau cand cineva vine si iti stergere lacrimile. Fericirea poate fi in alte mii de lucruri care nu imi vin acum in minte, dar cel mai important: fericirea e in sufletul fiecaruia dintre noi si poate fi hranita cu lucruri marunte.
Fericirea nu costa pt ca nu e de vanzare. Pentru tine ce e fericirea?

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

Fericire e cand stai in hamac si bei Redd's :)