vineri, 22 august 2008

Tot eu

Inima: Auzi, ai si tu 2 minute libere? Vreau sa vorbim...
Eu: Nu, pentru tine n-am. Stiu deja ce prostii o sa-mi spui: ca ti-e dor de nu stiu cine,ca ti-a placut nu stiu ce zambet si alte prostii de ale tale.
Inima: Prostii? Ai uitat ca lucrurile astea, pe care tu le numesti prostii acum, ti-au hranit fericirea?
Eu: Ce fericire ma? Ai innebunit? Mi-au hranit lacrimile poate. Dar sti ceva? Chiar n-am chef. Du-te si tu si plange-te altcuiva.
Inima: Daca as fi avut unde as fi plecat demult. Nu te mai recunosc...ai devenit indiferenta, razi fara motiv in situatii in care altadata ai fi plans.
Eu: Asa si? Ce te intereseaza pe tine? Daca tie iti place sa suferi, n-ai decat. Eu m-am saturat. Scuza-ma ca iti vorbesc asa..poate nu meriti. Adevarul e ca daca nu ai fi fost tu nu as fi putut sa traiesc toate momentele frumoase de pana acum, nu as fi simtit fluturi in stomac si nici nu m-as fi indragostit de zambete. Insa intelege un lucru...nu mai pot fi ca inainte si nici tu nu ar trebui sa fi. Ma uit la tine si nu pot sa cred ca dupa toate lacrimile ai ramas la fel de naiva.
Inima: Se vede ca nu ma cunosti. Inainte stateam mult de vorba, eram cele mai bune prietene. Si nu, nu am rams aceeasi. Crede-ma ca am invatat multe lucruri in ultima perioada, dar asta nu inseamna ca nu mai am incredere in oameni, ca mi-e teama de orice si ca sunt indiferenta asa cum esti tu. Eu zic ca am putea ajunge la un punct comun si ar fi mai bine pt amandoua.
Eu: Da...crede-ma ca fac toate astea din teama...nici macar eu nu stiu daca fac bine.
Inima: Nu iti face griji. Desi te-ai distantat de mine te cunosc mai bine decat oricine pe lumea astea si stiu ca nu iti este usor. Asta este si motivul pentru care incerc sa ma apropii din nou de tine. Nici mie nu mi-e usor.
Eu: Stiu. Si iarta-ma ca am fost egoista. Tot timpul eram constienta de ceea ce iti doresti, dar teama a fost mereu prea mare, dorinta de a fi indiferenta.Si imbratisarea aia ti-am rapit-o. Dar stiu ca o sa ma ierti.
Inima: Bine, hai ca te iert. Desi nu prea meriti:)
Eu: Deci, suntem din nou prietene?
Inima: Da, dar sa vedem cat o sa reziste. La prima deceptie o sa-mi strigi ca ma urasti si ca nu o sa ma mai asculti niciodata.Dar te cunosc, esti impulsiva. Stiu ca de fapt nu gandesti asta si ca ti la mine.
Eu: Ma bucur ca sti toate lucrurile astea. Sti ca ador sa fiu inteleasa fara sa dau explicatii:)
Inima: Mie mi-e cam somn. Tie nu?
Eu: Pai nu prea, ca am baut un frappe azi! Dar tu du-te sa dormi. Noapte buna!
Inima: Noapte buna! Si las-o mai usor cu frappe-ul. Sti ca imi face rau:)

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

stii ca ador sa fiu inteleasa fara sa dau explicatii?STIU :)