duminică, 22 februarie 2009

18

Oficial, se presupune ca asta ar fi ultimul post in calitate de copil....neoficial, va asigur ca vor mai fi multe:) deoarece imi place sa fiu copil...
Cand te gandesti ca din punct de vedere legal se schimba atatea lucruri...ai dreptul sa faci chestii pe care pana atunci nu puteai sa le faci...dar e aproximativ neimportant...pentru ca practic nu se simte mai nicio schimbare...cred ca singurul lucru vizibil si folositor e ca voi avea carnet...
Nu am dat nicio petrecere pompoasa cu aceasta ocazie, cu multa bautura si tigari, nu am fost nici in cluburi...insa am facut ceva pe placul meu care m-a facut fericita...si cred ca asta e cel mai important...Am fost la munte cu Alex si Diana, ne-am dat cu sania, am mancat pizza si un desert urias;)), am imbratisat zapada, am fost la cumparaturi, am facut poze....si am fost fericita. Le multumesc din suflet fetelor pentru aceasta zi.
Ne mai auzim cu noi povesti de la 18 ani...va pupacesc>:D<

7 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

la multi ani fa :))
>:D<

FunInTheSun spunea...

la muuuulti ani >:D< sa`mi dai si mie biberonul peste o luna, din acelasi motiv! 18 :|

INeedADream spunea...

Multumesc>:D<

Summer.is.back spunea...

de ce n.am fost si eu azi la scoala sa iti zic la multi anii?! oofff...

LA MULTI ANI DENISAAA!! >:d< >:d< >:d<

INeedADream spunea...

Multumesc Mara:)ai ratat bomboana;))

missundaztood spunea...

la multi ani....iti doresc toate cele bune(din suflet).MERITI!!

INeedADream spunea...

Merci Iulia:*