sâmbătă, 7 februarie 2009

La multi ani!



Am descoperit eu cam tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Astazi eu si blogul meu implinim 1 anisor de cand ne tinem de urat unul altuia. Nu mai stiu sigur pe unde ramasese biberonul...parca pe la Pic, i-l imprumutase Alexandra.:) Daca il mai are sa mi-l imprumute si mie ca sa nu mai cumpar altul;))
Vreau sa ii cer scuze ca mi-am amintit asa de tarziu si ca nu i-am luat cadou, dar promit sa ma revansez. Tin foarte mult sa ii multumesc ca mi-a ascultat si acceptat toate tampeniile si ca mi-a mai dat si cate un sfat pitit printre comentariile voastre.
P.S: Va multumim ca ne-ati ajutat sa ne facem si noi mari!>:D<

9 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

hepi bardai to ior blog :)))

INeedADream spunea...

Multumim Alexandra:)

ma ning in fluturi spunea...

aim sori denisa bicaz i forgot iu. hepi bardai to iu,tuu. bat der ar fiftin deiz and .... destrabalation la maximus :)))

Ioana spunea...

la multi aniiiiii! denisa, sa ai grija de blogul tau ca si pana acumsi sa se faca mare, mare, mareee :P

INeedADream spunea...

Multumim:)O sa am grija de el, cu siguranta

FunInTheSun spunea...

la muuulti ani! da, biberonul a ramas la mine. sa vad cum il pacalesc pe micut, ca nu se mai satura de el :d

paii acum urari: sa ai pofta si motive siii muulte vise pe care sa le transformi in posturi :d si noi sa ne bucuram de ele :) hepi bardei >:d<

pi.es.: 15 zile pana? ;;)

Summer.is.back spunea...

La multii anii! Eu o sa ii cumpar o hainutza mica roz :X sa il imbraci :D

Sa te faci mare >:D<

INeedADream spunea...

Multumesc pentru urari Pic. 15 zile pana fac 18:D

INeedADream spunea...

O sa fie foarte incantat de hainuta Mara:)