joi, 19 februarie 2009

Leapsa

Leapsa primita de la Alexandra.

Sunt...visatoare
As vrea...sa nu mai uit asa de usor:D (Matza stie;))
Pastrez...amintiri
Mi-as fi dorit...sa fie mai inalt muntele ala ca sa ma tina mai mult de mana
Nu imi plac...stafidele
Ma tem de...singuratate
Aud...iubirea
Imi pare rau...ca la un moment dat am fost slaba
Imi plac...ciocolata Milka si imbratisarile
Nu sunt...ce vrei tu sa fiu
Dansez...aproape niciodata
Cant...cand ma plictisesc
Niciodata...nu voi inceta sa cred ca exista Fat-Frumos
Rar...ma gandesc la consecinte
Plang cand privesc...in suflet
Nu imi place de mine pentru ca...pun totul la suflet
Sunt confuza...cand ajung intr-o intersectie;))
Am nevoie de...nebunie
Ar trebui...sa vad mai multi oameni zambind

Leapsa merge la PIC si CATALINA

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

tu ai nevoie ma de nebunie?tu? :))) ia sa te gandesti cum sa-mi daruiesti niste bibliolapte, nebuno care esti :))