vineri, 18 iulie 2008

Fara cuvinte


Strada...multa agitatie...fiecare persoana cu treaba ei...agitata poate pentru o problema care nici nu exista...zambete aproape inexistente...priviri reci...aproape rautacioase...ca si cum le-ai fi gresit cu ceva acelor persoane pe care nici nu le cunosti...zambesti binevoitor si mergi mai departe.Aproape pe fiecare strada principala...cersetori...bagi mana in buzunar si le intinzi un ban...te-ai obisnuit...ai incetat sa te mai intrebi DE CE?Insa ajungi pe un culoar ce face legatura dintre doua strazi...si ramai socat. Poate ca daca nu era in plina vara, la temperaturi de peste 30 grade Celsius nu era ceva neobisnuit...dar ganditi-va putin. Acolo era o batranica care atunci cand am trecut pe langa ea m-a intrebat daca vreau sa cumpar sosete din lana....da..ati citit bine.La peste 30 grade Cesius acea batranica vindea sosete din lana...m-a impresionat profund...regret ca nu am cumparat o pereche, dar cu siguranta ca daca o s-o mai intalnesc am s-o fac...consider ca un om poate face asta doar din disperare...atunci cand nu mai ai solutii...si totusi este de apreciat ca nu cersea...iti oferea ceva in schimbul banilor. Ma gandeam cate persoane din toata acea multime agitata si-ar fi cumparat sosete din lana in acea zi...cu siguranta foarte putini sau poate chiar nimeni...mi-a fost mila...si din nou am mai primit o lectie...din nou mi-am dat seama ca de fapt eu duc o viata fericita...si ca lucrurile pe care eu le numesc probleme sunt de fapt prostii...Daca o s-o intalniti vreodata pe batranica cumparati o pereche de sosete...

3 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

din prima mi-a atras atentia poza...da..uite vezi iti multumesc ca mi-ai amintit.eu as vrea o pereche de sosete verzi pentru mintea mea uneori mica si incetosata.data trecuta cand am trecut pe acolo nu mai era.sper s-o reintalnesc :)

ma ning in fluturi spunea...

ps:ma bucur ca ai ales acest subiect si nu altul(plin de ironie)

anonim1efect spunea...

lectiile sunt parte din viata si viata e o lectie, pentru mai departe