marți, 1 iulie 2008

Ideal

As vrea sa pot sa nu imi mai fie teama...sa fie totul simplu ca intr-un vis...sa te gasesc atunci cand te pierd...sa ma imbratisezi atunci cand plang...sa zambesc cand sunt trista...sa alergam desculti pe plaja...sa adorm la tine in brate asteptand sa rasara soarele...sa ma saruti pe frunte atunci cand dorm si sa ma mangai usor pe par...sa nu existe stafide...sa mancam cata ciocolata vrem...sa mergem cu trenu la mare...sa ma saruti cand iau o nota mare la scoala...si sa faci la fel si cand iau una mica...sa nu mai existe invidie...nici oameni tristi...sa dormim o noapte in hamac...sa numaram stelele impreuna...sa innotam noaptea in mare...sa-mi spui ca ma iubesti in telecabina...sa gatim impreuna...sa se opreasca curentul cand suntem intr-o pestera...sa ne batem cu zapada...sa transformam fiecare zi intr-un miracol...mirocolul nostru...

2 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

sa nu existe stafide.mi-a placut.declar oficil ca am inebunit.si coelho nu a avut dreptate.nu sunt fericita:|

Ioana spunea...

frumos de tot! mi-a placut :X