luni, 7 iulie 2008

Nu se poate

Nu se poate...ce sec..ca si cum eu nu eram acolo pentru ca imi doream cu adevarat...parca atunci cand iti doreai ceva tot universul conspira la realizarea dorintei tale...cred ca azi a fost ocupat sau era obosit si dormea...important e ca nu a fost prezent."te vei obisnui", "e mai bine acolo", "o sa ai colegi noi"...dar cu mine cum ramane?In zilele de miercuri nu ma voi mai trezi cu aceeasi placere sa ajung la orele de mate...si nici nu voi mai zambi.Nu va mai fi nimeni in spatele meu care sa inteleaga ce vreau sa spun citindu-mi pe fata...atunci cand voi fi suparata sau voi plangenu va mai fi nimeni langa mine...cel mai probabil va trebui sa ascund...caietele vor fi mai seci...iar eu mai indiferenta...merci ca ai fost acolo azi:)sper ca va fi si peste un an la fel...