vineri, 11 iulie 2008

Anotimp perfect

Mestec guma si ma gandesc la anotimpul ideal...i-am promis ca o sa inventez unul. Trebuie sa recunosc ca nu va fi chiar atat de usor pe cat imi imaginam.
Hmmm...cu ce sa incep?Mi-a venit o idee...Anotimpul ideal trebuie de fapt sa aiba 4 parti. La altitudini intre 0-200m sa fie mereu vara pentru a putea merge la mare oricand. La 200-500m sa fie primavara pentru a putea gasi flori pe deal tot timpul. La 500-1000m as prefera sa fie toamna pentru ca padurile de foioase sa formeze un frumos joc de culori permanent. Bineinteles ca la peste 1000m trebuie sa fie iarna pentru a putea merge la schi tot timpul, plus ca brazii nu sunt afectati de temperaturile scazute, asa ca pot ramane verzi mereu.
Cred ca prin aceasta repartitie am rezolvat problemele tehnice sa zic asa...
Oamenii...e simplu...ar fi cu totii fericiti.Poate ca va intrebati daca nu se vor satura sa traiasca mereu in acelasi anotimp...nici nu am zis asta...nu ar fi corect fata de ei...fiecare va avea o casa in fiecare dintre cele 4 zone astfel incat vor putea locui unde doresc in functie de dispozitie.
Sa fiu sincera m-am gandit sa aleg unul dintre cele 4 anotimpuri pentru a domina toata lumea, insa cand a trebuit sa fac asta mi-a fost pur si simplu imposibil. Mi-am dat seama ca fiecare are ceva special si ca nu pot alege. Daca alegeam vara cum ne mai bateam noi cu zapada? Sau daca alegeam iarna cum ne mai plimbam noi desculti pe plaja? Asa ca am gasit solutia asta...nu stiu daca este cea mai buna, insa cred ca este eficienta,
Asa...sa ne mai ocupam de cateva detalii...vantul...va batea doar cu conditia sa imprastie iubire...ploaia...picaturile ei vor fi numai lacrimi de fericire...Luna va fi protectoarea indragostilor, iar Soarele ii va mangaia mereu cu razele lui...Stelele vor putea fi culese si daruite persoanei pe care o iubesti. Ceata va fi cea care le va oferi intimitate oamenilor si nu va avea voie sa apara in locuri in care ar putea dauna.
Si cel mai important lucru...acest anotimp trebuie sa il petrec cu tine.:)

2 comentarii:

Ioana spunea...

"...vantul...va batea doar cu conditia sa imprastie iubire...ploaia...picaturile ei vor fi numai lacrimi de fericire..." ; "Stelele vor putea fi culese si daruite persoanei pe care o iubesti."

Absout necesar,altfel nu se poate.Fara detaliile astea,n-ar fi asa frumos anotimpul asta perfect! Feicitari! :) :*

ma ning in fluturi spunea...

astept sa se inventeze inca un anotimp :(