marți, 18 noiembrie 2008

Din nou leapsa :D

3 momente pe care as vrea sa le retraiesc? grea intrebare...poate pare stupid, insa mi-e greu sa le aleg sau sa le caut prin sacul cu amintiri...nici eu nu stiu..dar totusi sa ma gandesc putin si sa vedem ce iese...

  1. Cand am luat prima oara locul 1 la o competie la karate...nu poate fi descrisa fericirea...e pur si simplu satisfactia unei munci care a dat roade...si ti strans medalia aia ca si cum ti-ar fi frica sa nu ti-o ia cineva.
  2. Momentul in care am aflat ca o sa plecam la Sulina pt o saptamana (eu si Alex). Tin minte ca eram pur si simplu fericita, nici nu imi imi gaseam cuvintele. Si as include aici si saptamana petrecuta acolo (cu precizarea ca am vazut mai multe stele cazatoare cat in toata viata mea si am intalnit oameni deosebiti)
  3. Si acum urmeaza cel mai recent si mai stupid dintre momente si anume cand El s-a oferit sa ma ajute sa urc pe munte, iar eu tembela cum eram l-am luat de brat (desi mi-as fi dorit sa il iau de mana), iar el foarte relaxat, fara a parea ceva ciudat, m-a apucat usor de mana, ca si cum ne-am fi cunoscut de o viata.
Cam astea sunt momentele mele..nu stiu de ce le-am ales..probabil pt ca au avut ele ceva special...insa imi permit sa mai adaug unul...si anume atunci cand am implinit 17 ani si m-am trezit in timpul orei de psihologie cu un tort mare care m-a facut foarte fericita..si profit de ocazie sa le multumesc inca o data fetelor>:D<

Leapsa merge tot la Iulia

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

doamne ce vremuri...mi-e dor ma:((