vineri, 7 noiembrie 2008

Leapsa

Iarasi jocul asta care a devenit foarte popular...O sa incerc sa scriu preferintele sau (ne)preferintele mele pe care Alexandra sustine ca le stie deja:) (nu ca nu le-ar stii)

Imi plac/e:
  • ciocolata
  • sa visez cu ochii deschisi:)
  • sa privesc rasaritul
  • sa citesc
  • sa fiu rasfatata
  • sa primesc si sa ofer cadouri
  • sa vad oamenii din jurul meu fericiti
  • sa impart ciocolata cu matza
  • imbratisarile
  • sa beau redd's in hamac si sa barfesc cu Alex
  • sa cred ca oamenii sunt mai buni decat par
  • sa am pe cineva cu care sa-mi impart bucuriile, dar care sa imi fie alaturi si la greu
  • sa merg la biblioteca, chiar daca nu am nevoie de carti;))
  • sa zambesc si sa mi se zambeasca
  • linistea
  • canile (fac colectie)
  • sa beau 3 in 1, eventual in casa la caldura, iar afara sa ninga
  • sa ma uit in ochii oamenilor
  • vama, dj project
  • adrian despot:X
  • iarna


Nu-mi plac/e:
  • stafidele
  • sa dansez
  • manelele
  • sa mi se spuna "draga"
  • ipocrizia/prefacatoria/minciuna
  • sa cant
  • sa vorbesc in public
  • sa fiu lasata balta in momente grele
  • sa ma blochez in mijlocul unui discurs
  • sa ma strige mami din 5 in 5 minute fara a avea ceva important de spus
  • ca unii sunt iubiti prea mult, iar altii deloc
  • ca oamenii nu sunt egali
  • sa ma simt singura
Mai sunt si alte lucruri, da nu imi vin acum in cap. Ii dau stefata oricui vrea. Sa nu va inghesuiti:))

Niciun comentariu: