marți, 18 noiembrie 2008

eu...anormala???

Si pentru ca am ramas in urma cu leapsele pe care Alexandra mi le-a tot plasat zilele astea m-am gandit ca e timpul sa ma pun pe treaba.

Si o sa incep prin a raspunde la intrebarea: "De ce sunt anormala?"

  • Pentru ca ma apuca plansul din orice
  • Pentru ca nu imi plac stafidele
  • Pentru ca ma indragostesc de cine nu trebuie
  • Pentru ca imi plac baietii rai
  • Pentru ca inca mai cred ca va veni ziua cand il voi intalni pe Fat-Frumos pe un cal alb;))
  • Pentru ca mai mult visez decat sunt cu picioarele pe pamant
  • Pentru ca uneori fac lucruri pe care nici eu nu le inteleg
  • Pentru ca de fiecare data cand cei din jurul meu spun ca le e frig, eu zic ca mi-e cald
  • Pentru ca inca mai am incredere in oameni
  • Pentru ca...cred ca ma opresc aici. Ar mai fi lucruri de spus, dar cred ca ajung astea:D
Ii pasez leapsa Iuliei

3 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

Pentru ca de fiecare data cand cei din jurul meu spun ca le e frig, eu zic ca mi-e cald- aici chiar ai dreptate :D

FunInTheSun spunea...

ai motive bine intemeiate, nu gluma! ;))

B. spunea...

sau "de ce sunt pesti?"...