joi, 13 noiembrie 2008

El...ea...cam aiuriti

Ah...de ar fi pauzele mai lungi...si de am invata cu totii la acelasi etaj...de nu as mai fi nevoit sa fac zeci de ture prin liceu sa o vad...si daca as avea curajul sa o privesc...daca ea nu ar fi atat de timida...daca as putea fi in acelasi timp in mai multe locuri ca sa fiu sigura ca nu trece pauza fara sa-l vad...daca nu ar mai fi atat de simplu....de as putea macar sa-i zambesc...

...ganduri de copii aiuriti ce se plac...zambet..sentimente...simplitate...teama...dorinta...mult entuziasm...visare...plutire...uitare...sinceritate...inocenta...

Din jurnalul lui...

"Astazi am fost cam aiurit, dar parca imi doream sa o vad mai mult ca niciodata. Asa ca atunci cand am zarit-o ca asteapta sa intre la examen m-am gandit sa ma asez in apropierea ei. Nu a fost prea greu deoarece am gasit repede pe cineva cu care sa vorbesc. Si trebuie sa recunosc ca pentru a-i atrage atentia putin m-am asezat jos si am incercat sa zambesc cat mai mult. Are ceva in simplitatea ei care imi place...si ador cum vorbeste..as asculta-o la nesfasit...din pacate am ocazia foarte rar sa o aud vorbind. Am surpins-o ca ma privea din cand in cand...si sincer asta imi umplea inima de bucurie...a fost prima data in viata mea cand mi-as fi dorit sa intru si eu la exam, chiar cu riscul de a-l pica.
Aaaa..si cred ca s-a emotionat putin in prezenta mea deoarece atunci cand s-a intors cu niste foi de la xerox nu mai stia pe ce usa sa intre...am zambit...sper ca m-a observat...nu as vrea sa creada ca imi e indiferenta.Dar a trebuit sa plec..sper ca i va fi dor de mine pana maine."

Din jurnalul ei...

"Astazi a trebuit sa fortez putin destinul si sa merg prin locul in care stiam ca e...cata fericire concentrata in doar cateva secunde. As fi vrut sa am curajul sa-l privesc sau sa-i zambesc. Dar mai tarziu am fost rasplatita si in timp ce asteptam la examen a aparut si el si s-a asezat aproape de mine...cat de simplu si dragut era...m-am dus repede sa ma uit pe lista sa vad daca e cu mine in sala, dar nu era...incepusem sa vreau cam multe:D Adevarul e ca m-am emotionat...si nici nu mai stiam pe ce usa sa intru...l-am surpins cand a zambit...as fi vrut sa ne fi cunoscut deja si sa ma incuraje inainte de examen...dar oricum...simpla lui prezenta m-a binedispus...apoi a disparut dintr-o data...imi va fi dor de el pana maine!"

Ei ii place sa ii zica lui "baiatul meu"...poate intr-o zi va fi:)

4 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

"cata fericire concentrata in doar cateva secunde"...om -cititor de ganduri:*

ma ning in fluturi spunea...

si poate intr-o zi va fi :X(am inebunit de tot:D)

ma ning in fluturi spunea...

copii prosti.

ma ning in fluturi spunea...

:)) mda. "aiureala asta",nu?
acum un miliard virgula 7 ani.