sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Ganduri de copil indragostit

Realitate..ce cuvant mare. Realitatea mea este ca sunt racita si ca mi-e dor de baiatul meu.:) Astazi a nins..si asta m-a facut oarecum sa devin melancolica...da...a venit iarna...si nu stiu de ce, dar sper sa fie o altfel de iarna...simt ca iarna poate fi anotimpul ideal sa te indragostesti...sa ai pe cineva care sa te rasfete si sa aiba grija de tine atunci cand te imbolnavesti, sa ai cu cine sa te bati cu zapada, sa le zambesti fulgilor pentru ca esti indragostita, sa aiba cine sa faca pe "Mosu", sa primesti o imbratisare de incurajare inainte de teze, sa te tina de mana sa nu aluneci pe zapada, sa visezi si sa razi impreuna cu El...
Am nevoie de toate astea..pentru ca am nevoie sa zambesc. Mi-e al naibii de dor de baiatul meu(care de fapt nu e al meu:D)...simt acel ceva pe care il simti cand te indragostesti prima data, dar e un ceva mai profund si mai matur:) Poate daca nu m-ar fi tinut strans de mana atunci si nu ar fi fost atat de grijuliu, poate daca nu as simtii ca nu ii sunt indiferenta as zice ca e un capriciu...dar nu e.
Nu stiu..nici nu-mi gasesc cuvintele sa scriu mai mult..am asa o stare... nici aiurea, nici buna...mi-e lene sa si gandesc...simt nevoia sa ma gandesc la nimic...si totusi ma gandesc la El:)
Tu ce zici baiatul meu? Ai chef sa visezi iarna asta?

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

"sa aiba cine sa faca pe "Mosu" asta mi-a placut:X:X:X
ai chef sa visezi,ma man;))