marți, 7 octombrie 2008

Nu sunt eu

Aseara mi-ai promis ca vei visa acelasi vis ca si mine...am adormit linistita. Stiam ca voi fi in siguranta...Stii?ma simt goala...imi vine sa plang tot timpul...Stii cat de frica imi e?Acum nu mai e nimeni permanent cu mine...nimeni...de 2 zile imi vine sa plang mereu..uneori ma abtin...alteori nu...Mai tii minte cand ti-am zis ca cel mai mult ma tem de singuratate?Ei bine..sa stii ca doare...doare rau de tot...desi la inceput m-am incurajat singura si ma minteam ca o sa fie bine acum nu mai pot...drumul spre casa il parcurg singura, pt ca orele nu se termina in acelasi timp cum speram eu, petrecerile sunt altele, proiectele la fel...realitatea e alta...si din pacate nu in favoarea mea...si uneori totusi mai vreau sa cred ca nu vorba despre mine...ca nu sunt eu...sau ca se va termina...
Nu mai stiu ce am visat aseara...dar parca erai si tu in visul meu...nu vreau decat sa stiu ca cineva tine la mine....am nevoie sa aud ca nu sunt singura...uite-te si tu cum vorbesc...de ce sunt atat de slaba?urasc lacrimile astea care nu se mai opresc...nu din nou...nuuuuuu...nu mai vreau...si iarasi vreau sa cred ca nu sunt eu asta...Nu e asa ca nu sunt?

Un comentariu:

ma ning in fluturi spunea...

nu e asa..:) fitzy mea e pititta printre randurile astea..fitzy mea e o persoana care se bucura de lucrurile marunte..fitzy mea e o prietena adevarata(acum chiar pot spune asta)..fitzy mea este cea cu acre impart ciocolata..fitzy mea e cea care se indragosteste de perosoane in plovere visinii..fitzy mea e cea care ma intreba daca am stins gazele si de jos sa nu ne certe gazda:D..fitzy mea e cea care zambeste..fitzy mea nu e nici la f,nici la c ,nici la d -nu e la nicio litera din alfabet.ci e in inima mea:)
ps: moment de sentimentalism :*
pps:voi aplica medicamentul matzesc :terapie prin zambet.ai programare la 3 maine :)