miercuri, 29 octombrie 2008

Ce e fericirea?

Acum ceva timp ma tot intrebam ce e fericirea...asa ca m-am hotarat sa ii intreb pe cei din jurul meu, tineri de 17-18 ani. Astazi am dat peste raspunsurile lor si m-am gandit sa va inpartasesc cateva:)

  • "Fericire este sa visezi cu ochii deschisi."
  • "Fericirea e un se ntiment care te face sa te simti in al noualea cer."
  • "Fericirea? Nimic...un ideal pe care si l-au facut oamenii...prin imaginarea senzatiei de a poseda tot ceea ce iti doresti...de aceea fiecare om are o conceptie diferita despre fericire."
  • "Sa traiesti langa persoana iubita si tot ce faci sa fie pentru el si pentru tine"
  • "Habar n-am...inca n-am dat de ea."
  • "Fericire e cand faci clatite."
  • "Fericirea e viata de zi cu zi."
  • "Cand copiezi si nu te prinde profa."
  • "Fericirea e o imbratisare."
  • "Fericire e cand ai credit."
  • "Nu cred ca pot explica in cuvinte."
  • "Fericirea e nisipul care iti gadila vara talpile."
  • "Fericirea e zambetul lui."
  • "Fericirea e un rasarit, dar si un apus."
  • "Fericire e cand amani alarma cu 10 minute."
  • "Fericire=aer"
  • "Fericirea...e lacrima si zambetul la un loc...atat de frageda in fata impasului si atat de necesara in momentele grele ale vietii...o poezie in care poetul esti chiar tu...scrisa pe portativul vietii."
  • "Fericirea e Dumnezeu."
  • "O himera dupa care alearga toata lumea."
Pentru tine ce e fericirea?

Un comentariu:

Summer.is.back spunea...

il citez pe chirila :D

"fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.."

si daca asculti "Fericire"- Vama Veche..o sa afli muuuulte definitii ale fericirii...ale fericirii din lucruri simple ;;)

:*:*