duminică, 5 octombrie 2008

Multumita

Da...am avut emotii..mi-a fost teama...am trecut prin mii de stari inainte de a incepe. Dar a fost bine...sunt multumita si in acelasi timp fericita. I-am simtit aproape pe toti si le multumesc ca au facut un efort sa vina intr-o zi ploioasa ca asta...Ii multumesc si matzei care bineinteles mi-a dat incredere tot timpul, desi numai noi stim prin ce emotii am trecut de cate ori suna telefonul:)II multumesc si lui Dumnezeu si nu in ultimul rand mie:)Azi am fost fericita si m-am hranit pentru ceva timp:) Oamenii au nevoie de oameni ca sa fie fericiti:)

2 comentarii:

Ioana spunea...

Multumesc si eu pentru duminica aia care nu promitea nimic atunci cand am deschis geamul,de dimineata si care totusi s-a dovedit a fi meritat orice efort in final >:D<

P.S.Mersi pentru comm :*

Anonim spunea...

sunt de acord:"oameni au nevoie de oameni pentru a trai". fara alti oameni ne-am stinge incet si plictisiti ca o lumanare ce nu e niciodata tulburata de adierea vantului. acea zi ploioasa a fost minunata!